פיברגלס תורם לסביבה איכותית

מהו פיברגלס ומה אפשר לעשות איתו?

אם עד היום לא הכרתם את אחד החומרים היעלים ביותר שהאדם מצא להם שימוש, הגיע הזמן שתיחשפו מקרוב לפיברגלס. פיברגלס הוא בעצם מורכב מסיבים של זכוכית. מצד אחד יש לו את כל היתרונות שיש לזכוכית כחומר חזק יחסית, אך מאחר שמדובר על סיבים – הרי שהוא גמיש הרבה יותר מהזכוכית, ומכאן הוא לא יכול להישבר או להיסדק, וזה כמובן יתרון משמעותי מאד. בפיברגלס יש כיום מגוון רחב מאד של שימושים, ואנו נסקור כעת כמה מוצרים מרכזיים שעשויים מפיברגלס, ואתם תראו איך הם יכולים לשרת אתכם בחייכם.

אז מהם המוצרים הנפוצים ביותר? בריכות פיברגלס

  • בריכות פיברגלס – חלק נכיר מבריכות השחייה היום, מורכבות למעשה מבסיסי הפיברגלס. פיברגלס הוא חומר נהדר מבחינה זו משום שהוא איננו רגיש כלל למים, ומאפשר בידוד מתאים בין המים לבין האדמה שבה הבריכה מותקנת. זה גם מראה כיצד הפיברגלס הוא חומר שקל מאד לנקות אותו ולשמור עליו תקין, וכיום חלק ניכר מבריכות השחייה הפרטיות שמותקנות בבתיהם של לקוחות – עשויות מפיברגלס.
  • מדרגות פיברגלס – האם יש דעתם שיש אפשרות כיום להתקנה של מדרגות שעשויות כולן מפיברגלס? אם לא הגיע הזמן להתעדכן! הפיברגלס הוא חומר עמיד במיוחד שיכול לעמוד גם במשאות כבדים למדי – וכלן הוא חומר נהדר להכנה וייצור של מדרגות. העובדה שמדובר על חומר גמיש בשעת העבודה מאפשר כמובן לייצר מדרגות בהתאמה אישית לכל מבנה.
  • פיסול סביבתי מפיברגלס – יש לציין כי פיברגלס איננו חומר שמשמש אך ורק למוצרים יומיומיים. חלק ניכר מהפסלים הסביבתיים, משתמשים בפיברגלס בתור חומר לפסלים נהדרים. רשויות מקומיות למשל יכולות להזמין פסלים מפיברגלס שיקשטו את פני העיר. העובדה שמדובר על חומר זול מאד מועילה כאן, שכן אפשר להזמין כמות גדולה של פסלים גם בתקציב מוגבל.
  • ראדום – מתקן בצורת כדור או כיפה להגנה על מכשירי מק"מ או צלחות לווין

אתם מקבלים מענה מכל בחינה שהיא!

מדהים לראות איך חומר אחד (שלקח לא מעט זמן לגלות איך לייצר אותו) יכול לשמש אותנו דרך כל כך הרבה זוויות בחיים שלנו. אין ספק שמדובר על חומר שעוד נמצא לו לא מעט שימושים נוספים בעתיד , והוא עתיד ללוות את האדם לא פעם במהלך חייו.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
דילוג לתוכן