לוקרים לבתי חולים

לוקרים לבתי חולים יכולים להיות הרבה יותר חשובים ממה שאתם חושבים. יש אנשים שמגיעים לבתי חולים ולא מבינים היכן בכלל יש לוקרים אבל אם חס וחלילה יום יבוא ותהיו מאושפזים, תבינו מדוע הם חשובים. זה הזמן להבין מדוע יש צורך בלוקרים, אלו סוגי לוקרים נמצאים ועוד כמה פרטים עליהם.

למה צריך לוקרים לבתי חולים?

לוקרים אמבין לבתי חולים נחוצים כדי שהחולים יוכלו להניח בהם בבטחה את החפצים האישיים שלהם. יכול להיות שאדם נכנס לניתוח של כמה שעות ולאחר מכן ייצא ויצטרך את הדברים שלו שוב ואז הוא יצטרך לוקר. יכול להיות שאדם יגיע לאשפוז למשך ימים ארוכים והוא יצטרך להשאיר את החפצים שלו במקום בטוח ואז הלוקר גם יעמוד לשירותו. כמובן שיש גם לוקרים שיכולים לשמש את האורחים אך אלו לא יהיו לפרטים אישיים רבים אלא לפריטים אישיים כמו טלפון נייד וכולי, שלא ניתן להכניס לחדרי ניתוח או למקומות מסוימים. הלוקרים אמנם לא בולטים מאוד אך אפשר למצוא אותם בלי בעיה גם בביקור.

כיצד ייראו הלוקרים בבית חולים?

הלוקרים בבתי החולים צריכים להיות גדולים יחסית. הסיבה שהם צריכים להיות גדולים היא כמות הפריטים הרבה שמאוחסנת בהם. ככל שיש יותר פריטים כך למעשה צריך לוקר גדול יותר אז ככל שהמטופל יהיה בבית החולים זמן רב הוא יקבל לוקר גדול יותר, כמובן עד גבול מסוים כי יש גודל מקסימלי גם ללוקר שלרוב יספיק עבור רוב המטופלים. כמו כן יש צורך שהלוקר יהיה גבוה יחסית כיוון שיש צורך לאחסן בו בגדים תלויים. לא כל בגד יהיה מקופל ולכן יש צורך במתלה שיקל מאוד אל תלייה של חולצות או מכנסיים. הלוקרים לרוב יהיו מאלומיניום כי מדובר בחומר הרבה יותר עמיד.

האם יש צורך לשלם על הלוקרים?

מי שרוצה להניח את הפריטים שלו בלוקרים בבית החולים לא צריך להשכיר אותו. לרוב ההשכרה אינה נדרשת אם כי ייתכן כי בית חולים מסוים כן יכניס את התשלום על הלוקר בחשבון הכללי שלעתים המטופל כלל לא ישלם, כך לפחות קורה ברוב המקרים, אך זה תלוי כמובן בטיפול שהוא מקבל. לרוב יהיה צורך להביא מנעול כדי לנעול את הלוקר כי יש בתי חולים מעטים מאוד שיעניקו לכם מפתח או שהנעילה תהיה באמצעות קוד מובנה. חשוב לזכור כי התשלום על הלוקרים יכול להיות יקר מאוד במידה ומדובר בשהות ארוכה כמו באשפוז אחרי ניתוח מסובך ולכן בדרך כלל אין עלות למטופלים עצמם.

כיצד בוחרים את הלוקר בתבונה?

כאשר אנו מדברים על בחירת לוקרים אנו לא מדברים על הבחירה של הלוקר על ידי המטופל אלא הבחירה של הלוקרים על ידי בתי החולים. יש בתי חולים רבים בארץ והאחרון הוקם לפני שנים רבות כך שלמעשה אם עולה הצורך בלוקרים נוספים, הצורך הזה קיים בגלל שיפוץ של מחלקות, החלפה של לוקרים או תוספת בנייה לבית חולים קיים. הלוקרים צריכים להיבחר לטווח הארוך כך שהם יהיו חזקים ועמידים, לכן לוקרים ממתכת יהיו הרבה יותר טובים, בדגש על לוקרים באלומיניום שזוכים ליתרונות רבים. כמו כן חשוב לזכור כי גם העיצוב משמעותי ומשפיע על נראות בית החולים מבפנים.

ממי ניתן לרכוש את הלוקרים?

ניתן לרכוש את הלוקרים מחברות רבות בישראל שמוכרות ארונות, שולחנות ובין היתר גם לוקרים לעסקים ולמוסדות. חברות אלו יכולות להתאים לכם את הלוקרים הכי טובים שיש ואפילו בהתאמה אישית, כך שתוכלו לבחור את הלוקר בלי פשרות כלל וכלל. לוקרים לבתים חולים צריכים להגיע בכמויות גדולות ולכן גם התאמה אישית יכולה להיות משתלמת מאוד.

הפוסט פורסם ראשון בבלוג מדיום בתאריך 8.8.19 https://medium.com/@tzipi.ambin/%D7%9C%D7%95%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%91%D7%AA%D7%99-%D7%97%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D-6bd12160ed67

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)
לוקרים לבתי חולים, 10.0 out of 10 based on 1 rating
דילוג לתוכן