מרזבים לבית נקי ולמטרת שמירה על איכות הסביבה

באדיבות בראש הגג – מרזבים, ארגזי רוח, פרגולות ועוד http://www.bgag.co.il/

שמירה על איכות הסביבה כיום היא דבר החשוב לכל אחד מאיתנו. בסופו של דבר שמירה על איכות הסביבה תביא לעתיד טוב יותר לנו, לילדינו ולנכדינו. על מנת לשמור על איכות הסביבה אנחנו משתדלים בכל פעולה שלנו לדאוג, כי אנחנו לא מזהמים את הסביבה וכמובן שומרים על המשאבים החשובים שלה. אחד המשאבים החשובים לסביבה הוא המים. במיוחד בישראל, בה מצב המים אינו המצב הטוב ביותר, חשיבות החיסכון בהם היא משמעותית. דרך מצוינת לשמור על המים ועל איכות הסביבה בביתנו הפרטי הם המרזבים.

 

מרזבים – למה הם משמשים?

מי הגשם נוהגים להצטבר במקומות מסוימים כמו גגות של בתים פרטיים לדוגמה. הצטברות של מי גשם בגגות של בתים עשויה לגרום להם עם הזמן לחלחל לפנים הבית, ולגרום לסיטואציות הבאות:

  • נזילה – לא פעם בתים פרטיים רבים חווים נזילות מגג הבית שבסופו של דבר מסתבר כי מדובר במי הגשם אשר הצטברו על גג הבית וחלחלו אל פנים הבית.
  • עובש – לא פעם מים אשר חלחלו אל פנים הבית גרמו לעובש על הקירות ועל הגג עקב ההצטברות שלהם זמן רב במקום.
  • תקלות בינוי – הביטוי "מים שקטים חודרים עמוק" יכול להתבטא גם על המים עצמם. אומנם הם מחלחלים לאט ובשקט, אך אם הדבר נמשך זמן מה, הוא יכול לגרום לתקלות בינוי רציניות שיאלצו במקרה הטוב להזמין אינסטלטור שיעבוד כמה שעות, ובמקרה הרע להוציא אתכם מהבית לכמה ימים.

בדיוק לשם תקלות שכאלו קיימים המרזבים. המרזבים מותקנים על גג הבית, ומטרתם היא אחת: לנקז את מי הגשמים אשר יורדים על גג הבית ובעצם מקרים בהם מצטברת כמות גבוהה של מים על גג הבית.

כיצד המרזבים שומרים על איכות הסביבה?

כמות המים המצטברת מהגשמים במרזבים יכולה להיות כמות נדיבה מאוד. המים המצטברים על המרזבים יכולה לשמש בתים פרטיים רבים בעלי גינה ודשא להשקיית הגינה באמצעות המים אשר הצטברו במרזב. ללא ספק דרך מעולה לחסוך במים ולשמור על איכות הסביבה.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
דילוג לתוכן