הדברת מזיקים ידידותית לסביבה

חומרי הדברה אקולוגיים מאפשרים הרחקת מזיקים ללא צורך בפגיעה בסביבה. הדברת מזיקים ידידותית לסביבה מומלצת עבור קהל יעד מגוון ויש לה מספר יתרונות:

א. אפקטיביות גבוהה – עד לפני מספר שנים קשה היה למצוא חומרי הדברה ידידותיים לסביבה שיהיו גם אפקטיביים ויעילים לטווח ארוך. לעומת זאת, כיום מדובר על דרישה בסיסית של קהל הלקוחות. המדבירים עצמם מכירים היטב את התחום והם יודעים לבחור רק חומרים שלא מזיקים לסביבה ולכדור הארץ.

ב. חיסכון בהוצאות – שימוש בחומרי הדברה ידידותיים לסביבה יכול לסייע ללקוחות לחסוך בהוצאות מיותרות. חומרים אלו הם בדרך כלל חדשים יותר בהשוואה לחומרים המסורתיים, מה שמבטיח כאמור רמה גבוהה של יעילות. אותה יעילות היא זו שמונעת מהמזיקים להופיע בחלל הפנים והחוץ והיא גם חוסכת ללקוח את הצורך בהדברה חוזרת.

ג. חיות מחמד – אפשר להשתמש בחומרי הדברה ידידותיים לסביבה גם בבתים עם כלבים, חתולים וחיות מחמד. רצוי להתייעץ עם המדביר לפני כל פעולה מן הסוג הזה ולשאול האם יש צורך באוורור קצר, אך באופן עקרוני מדובר על חומרים פחות מזיקים לבעלי החיים בהשוואה לחומרי ההדברה הרגילים.

כל מה שצריך לדעת על הדברה ירוקה

הדברת מזיקים ידידותית לסביבה נקראת גם הדברה ירוקה כפי שחברת הדברה בירוק עושה. בהדברה כזו לא עושים שימוש בחומרים רעילים וכימיים, אלא מתמקדים בטיפולי מניעה. כמו כן, נעשה שימוש בחומרים בעלי רמת רעילות נמוכה. השילוב בין התמקדות בטיפולי מניעה לבין שימוש בחומרים בעלי רמת רעילות נמוכה מוכיח את עצמו במקומות שונים בארץ. הוא מתאים לתושבי המרכז והשרון או למי שזקוק להדברת מזיקים בהרצליה, למי שגר באילת וצריך הדברה בדרום ולתושבי הצפון.

טיפולי מניעה מרחיקים מזיקים לטווח ארוך כי הם מנטרלים את סביבת המחייה שלהם. בניגוד להדברה מסורתית שבה הורגים את המזיקים ישירות, בטיפולי מניעה עוקבים אחר שיטות הפעולה של המזיקים ומתמקדים במוקד הבעיה ולא רק בסימפטומים. טיפולי מניעה מצמצמים את הצורך בשימוש בחומרים כימיים והם מיועדים לכל סוגי המזיקים. בנוסף, אפשר להשתמש בחומרים ידידותיים כדי להדביר גינות, חצרות ושטחים חקלאיים.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
דילוג לתוכן