שקיות רב פעמיות

המטרה של פתרונות אריזה רב פעמיים היא לסייע בשמירה על איכות הסביבה, לצמצם בהוצאות עבור בעלי עסקים וצרכנים ולמנוע בזבוז משאבים יקרי ערך. על מנת להשיג את המטרות הללו, השאיפה היא להשתמש בחומרים עמידים שמסוגלים להחזיק מעמד גם בתנאי אקלים ספציפיים של קור, חום או לחות. ברוב המקרים, מדובר על שקיות רב פעמיות שמיוצרות מבד.

סוג הבד שבו משתמשים על מנת לייצר פתרונות אריזה רב פעמיים נבחר לפי אופי השימוש הצפוי. בחלק מהמקרים משתמשים למשל בבד ממוחזר כמו למשל של חולצות או סדינים, בעוד במקרים אחרים מבססים את השימוש בבד על חומרים ידידותיים לסביבה במגוון צבעים ודגמים.

בטווח הקצר, השימוש בפתרונות אריזה מן הסוג הזה חוסך את הצורך בשקיות ניילון. בטווח הארוך, הוא תורם להגברת המודעות לשמירה על איכות הסביבה.

השוואה בין סוגי פתרונות אריזה רב פעמיים

עצם העובדה שמדובר על שקית רב פעמית לא באה על חשבון הצורך בהשוואה בין הסוגים השונים של פתרונות האריזה. אם נכנסים לעובי הקורה, מגלים למשל שיש כמה הבדלים בולטים בין הפתרונות הקיימים:

א. גודל האריזה – לא כל שקית רב פעמית מסוגלת להתמודד עם המידות של מוצרים גדולים, או לשמש לטובת פינוי ואיסוף אשפה. לכן, בשלב הראשון בודקים מה גודל האריזה והאם דרישה למידות מסוימות עלולה לפגוע ביכולת לייצר את פתרונות האריזה מבד ובצורה רב פעמית.

ב. סוג הבד – בד נושם הוא היחיד שיכול לשמש לטובת אחסון ושמירה על פירות וירקות. לשם השוואה, יש בדים אטומים שמיועדים לשמירה והגנה על מוצרי פארם או קוסמטיקה. בכל מקרה, השאיפה היא לבדוק את סוג הבד לפני שבוחרים באיזה סוג של אריזה להשתמש.

ג. איכות – פתרונות אריזה רב פעמיים איכותיים אמורים להתקפל בקלות ולהיכנס במהירות לכל תיק. מבחינת השימוש עצמו, האיכות נמדדת בעובי של הבד וביכולת של פתרונות אריזה מסוימים להחזיק משקל רב.

בסופו של דבר, שקיות רב פעמיות עוד ימשיכו להיות חלק בלתי נפרד מתחום האריזה ואפשר לראות את היתרונות שלהם במישור הפרקטי והסביבתי.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
דילוג לתוכן