נפגעתם מרכב? עורך דין תעבורה לשירותכם

רובנו מזהים שירותי עורך דין תעבורה עם תביעות מול חברת הביטוח או אנשים פרטיים, אך כדאי לערב אותו גם לצרכי הגנה. עורך דין מוסמך לספק הגנה משפטית לאנשים שנפגעו במהלך תאונות דרכים. הוא יכול להציע את שירותיו לנהגים, לעוברי אורח או לנוסעים.

היכרות עם דיני התעבורה מסייעת לעורך הדין לייצג את הלקוח ולהעמיד לרשותו שורה ארוכה של יתרונות:

א. איסוף מסמכים ונתונים – הדרך הנכונה לקבל פיצוי לאחר תאונת דרכים היא להגיש תביעה שמבוססת על כמה שיותר נימוקים, ראיות ועובדות. נימוקים אלו תלויים במסמכים ובנתונים שנאספים על ידי התובע. עם זאת, אנשים פרטיים מתקשים לבצע את איסוף הנתונים בעצמם ולכן הם פונים לעורך דין.

ב. ניסיון בייצוג נתבעים – דווקא הניסיון של עורך דין תעבורה בכל הנוגע לקנסות תעבורה, מהירות מופרזת, עבירות שכרות, פסילה מנהלית או אירועי פגע וברח יכולים לסייע לכם ליהנות משירותיו אם חלילה תיפגעו מרכב. הניסיון בייצוג נתבעים משרת במקרים מסוימים את התובע כי הוא עוזר לעורך הדין להציג את המקרה בצורה ברורה ונהירה בפני בית המשפט לתעבורה.

ג. גיבוש אסטרטגיה משפטית – לא כל פגיעה מרכב תזכה אתכם בפיצוי. אם תרצו לגבש אסטרטגיה משפטית אפקטיבית, תצטרכו לערב עורך דין שמכיר את תחום התעבורה ויודע להדגיש את הנסיבות הנכונות עבור השופט. גיבוש אסטרטגיה משפטית יסייע לכם בטווח הקצר בהגשת התביעה, ובטווח הארוך לצורך התמודדות עם הטענות שמנגד.

איך מוצאים עורך דין תעבורה?

אנשים פרטיים שנפגעו מרכב או תאונת דרכים צריכים לבחור עורך דין שישרת אותם על סמך המלצות. אפשר לאסוף המלצות מחברים, קרובים ובני משפחה ולקרוא מידע באתרי האינטרנט. כדאי לפגוש את עורך הדין באופן בלתי מתחייב ולהתרשם ממנו ברמה האישית. ניתן לשאול את עורך הדין על ניסיון שיש לו בדיני תעבורה, על תיקים שבהם טיפל ועל אחוזי הצלחה בייצוג נפגעים מכלי רכב.

השקיעו לפחות כמה ימים בבחירת עורך דין. ודאו שהוא מתמחה בדיני תעבורה והגדילו את הסיכוי לקבל פיצוי כספי בסכומים לא מבוטלים.

מחפשים עורך דין תעבורה? לחצו כאן: http://www.tahavura.co.il/

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
נפגעתם מרכב? עורך דין תעבורה לשירותכם, 10.0 out of 10 based on 1 rating
דילוג לתוכן