מעליות לסביבה ירוקה

המגמה הירוקה הגיע למעליות

התעשייה ברחבי העולם על כל תחומיה נהייתה יעילה הרבה יותר וההיקף שלה הולך וגדל ככל שהשנים עוברות. אם בעבר היינו יכולים לראות מפעלים רבים שפועלים עם עובדים רבים היום אפשר לראות כיצד המכונות תופסות חלק גדול מאוד בתעשייה וכך התעשייה למעשה גדלה בהיקפיה כאשר כמות האנשים קטנה יותר לעומת כמות הייצור. יש הרבה דברים חיוביים בתעשייה כמו יצירת מקומת עבודה והרבה יותר מוצרים אך הדברים השליליים שהיא מביאה מסוכנים מאוד כמו למשל זיהום מי הים, האוויר והאדמה. הרצון לשמור על איכות הסביבה הביא מדינות רבות להוציא נהלים לגבי בנייה ירוקה וכך ניתן למצוא גם מעליות ירוקות שחוסכות באנרגיה ומזהמות הרבה פחות.

אחזקת מעליות

מעליות לסביבה ירוקה

 

  • מעליות ירוקות הן מעליות שכבר מתהליך הייצור יש הרבה פחות זיהום סביבתי. ייצור מעליות הוא תהליך שדורש המון אנרגיה כיוון שהמעליות עשויות מברזל חזק במיוחד וגם המנגנון שלהם ממש לא פשוט אך ייצור מאסיבי של מעליות בצורה ירוקה יתרום רבות לשיפור הזיהום שנפלט לסביבה ופוגע בה. תהליך זה כולל גם צמצום של חומרי הגלם עצמם כך הפסולת שנוצרת במהלך התהליך קטנה הרבה יותר.
  • שינוע המעליות הוא תהליך מאוד מסובך בגלל הגודל העצום שלהן והמשקל שדורש כלי רכב עם כוח רב. גם בשינוע נחסך זיהום רב על ידי צמצום שלו כאשר המעלית שוקלת הרבה פחות ויכולה להתנייד יותר בקלות.
  • אחד הדברים הכי משמעותיים במעליות היא בזבוז האנרגיה שלהן. צריכת אנרגיה של מעלית ממוצעת יכולה להיות בהפעלה של כמה שניות הרבה יותר גבוהה מאשר כלים אחרים שפועלים זמן רב יותר. חיסכון באנרגיה כבר בא לידי ביטוי על ידי אנרגיה סולרית בחלק ניכר מהמוצרים וגם אחזקת מעליות יכולות לטעון את עצמם בשיטה הזו ולבטח לצרוך הרבה פחות אנרגיה.

טכנולוגיה חדשה שמתעדכנת כל הזמן

תחום המעליות הוא תחום שנמצא עדיין בפיתוח בכל מה שקשור למעליות ירוקות. יש שאיפה לעבור לאנרגיה ירוקה וידידותית לסביבה עד כמה שניתן לפי שיהיה מאוחר מידי והטכנולוגיה החדשה במערכת של המעליות מועילה מאוד לעבודה יעילה יותר של המעליות כאשר הן בבניין גדול וגם בפעולה של מעלית יחידה.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (2 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
מעליות לסביבה ירוקה, 10.0 out of 10 based on 2 ratings
דילוג לתוכן